събота, 27 август 2011 г.

Мило блогче,...

...Отдавна искам да ти кажа нещо важно. Запомни го и прави разлика.
Ревността не е точно липса на доверие... Тя е по-скоро яркият белег от жестоката рана на някой, който е бил предаден, поне веднъж. И няма нищо, наистина нищо общо с издаването на  Платежно нареждане за чужди грешки. Ревността е просто инстинкт за самосъхранение. Придобит.
Колкото до гневът, чудовищното чувство на яд и бяс, които са способни да потекат в цялата ти  кръв... Там е друга работа. И гневът е инстинкт - за саморазрушение. Вроден!
И знаеш ли, нещо много интересно... докато на хората "им кипва", "палят се", или главата им "пламва", аз замръзвам. Когато ме е яд, аз просто цялата замръзвам, тресе ме, побиват ме толкова ледени тръпки, че имам нужда да веднага да се завия с нещо, да счупя нещо или да се потопя цялата във врелия котел на собствения ми ад.
Не си измислям, не си внушавам, не си търся проблеми.. просто, Мило блогче... се пазя.

 





Няма коментари:

Публикуване на коментар